Výrobce nealkoholických nápojů Kofola ČeskoSlovensko po uzavření obchodování na Pražské burze zveřejnil své výsledky hospodaření za 1.Q 2019. Tržby meziročně vzrostly o 7,6 % na 1,29 mld. CZK, ale současně společnost také navýšila svou čistou ztrátu. Ta za první tři měsíce tohoto roku dosáhla 52,5 mil. CZK oproti loňským 38,6 mil. CZK.

Zdroj: Kofola ČeskoSlovensko

Tržby ovocných stánků UGO stouply meziročně o 7 % na 152 mil. CZK, ač jejich počet v posledních letech mírně klesnul. Z toho tři pětiny tržeb připadají na vlastní stánky a zbytek na franšízy.

Z hlediska regionů největší podíl na celkových tržbách společnosti náleží České republice, kde Kofola realizuje více než polovinu svých tržeb. Zhruba čtvrtinový podíl připadá na Slovensko a zbytek na Chorvatsko, Polsko a další země.